FunLife

Alla inlägg under februari 2012

Av Apelsin Skal - 29 februari 2012 18:25

Idag åkte jag buss in till Vara efter skolan och va med Fanny en stund, sedan gick jag upp till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta och därefter åka till mormor ^^ Det är bra med Mormödrar, Farmödrar osv. Hehe, speciellt när de bakar sockerkaka och bullar :)) I och för sig så har jag bara Mormor kvar. Men hon är ju en frisk och kry liten gammal gumma så hon hänger nog med ett tag till tror jag. Får vi hoppas :)) Nu måste jag packa och planera vad jag ska ta med mig imorgon (Till Sälen) så jag hör av mig imorgon skulle jag tro. 


// Kram Maja

Av Apelsin Skal - 29 februari 2012 17:09

Sitter just nu och plattar håret som vanligt. Jag tog nyss en runda på... aa spring tränings sak.... Jo just det ja Crosstrainer heter det ;) En halvtimma blev det. Inte så mycket, ja vet men är stolt ändå. För jag brukar liksom inte göra sånt ;) För typ 10 minuter sen kom mamma och pappa hem från Gran Canaria så nu blir livet som vanligt igen.


Nu ska jag gå in på en sida och kolla mina omdömmen. Massa från klassen fick jätte dåligt i gympa så jag är rädd att få det med. Också var det massa som fick skolk (eller oanmäld frånvaro som lärarna säger) det kommer säkert jag också få. Jag har liksom inte skolkat men jag har kommit typ 1 min försent några gånger och det skriver lärarna upp! 

För en kompis stog det att hon hade "oanmäld frånvaro" i 0,8 timmar alltså drygt 50 min. Och hon hade ingen aning om vad det var! Jag är lite orolig att det kommer stå så för mig med. Äsch What ever!


//Kram Andrea

Av Apelsin Skal - 29 februari 2012 07:24

Godmorgon !

Nu har vi precis gått upp och ska snart ner och äta frukost som blir flingor :)) Vanlig dag idag och jag ska göra läxor som bara den för snart är det prov :/ Måste gå nu och så hörs vi senare !


// Kram Maja och Andrea 

Av Apelsin Skal - 28 februari 2012 17:19

Förut tog vi en promenad i skogen i det FinFina vädret. Varmt som bara den var det. Vi behövde inte ens jacka. Så jädra gött! I skogen var det några barn som lekte och glodde på oss när vi dampade. Inte så konstigt men... ;) 

Maja ska sova över hos mig idag och vi har hela huset för oss själva. Gött!

Här kommer en bild från Sherwoodskogen! 

     


//Kram Andrea

Av Apelsin Skal - 27 februari 2012 14:30

Hejj.

Sitter just nu på mammas jobb och väntar på att få komma hem :)) Awh, på torsadg åker vi till Sälen ! Jag har tjatat om det här jättelänge och det är ju ingen big deal egentligen men det är ett så bra ämne att skriva om ^^ Hur som helst så har Stefan (Låtsaspappa) brutit sin hälsena, igen, så han kan inte åka skidor... och det är ju lite tråkigt men han är inte ledsen för det. Och det är ju bra. 

Jag kommer att ta med mig min kamera så att jag kan lägga ut bilder. Jag hoppas verkligen att det funkar :$ Och vi kommer att ha med Ipaden så ni behöver inte oroa er att jag inte kommer blogga för det kommer jag absolut att göra :))



Chris Borwn snor mobil av fan!

Det verkar som om Rihanna och Chris Bown är tillsammans igen men Rihanna kommer nog inte att bli så glad om hon får höra vad Chris har gjort...

Det var när han skulle åka hem från en nattklubb och hans fan, Christal Shanae Spann, tog fram sin iPhone och tog ett kort på Chris. Han blev så arg att han snodde mobilen och sa ''Bitch, du ska inte lägga ut det här på någon hemsida,'' innan han körde iväg. Enligt Miamipolisen är han alltså anklagad för ett kvickt rån...


Asså allvarligt. Tänk vad hemskt för det fanet. Det var fanets idol som hon bara ville ta en bild på och det är ju inte så konstigt... och så bara ''Bitch, du ska inte lägga inte ut dethär på någon hemsida'' och tar mobilen ! Jäklar, vikken besvikelse elle ! Jag tror faktiskt att Chris Brown har ett fan mindre nu... :/ Stackar'n.

 

Ajja hoppas att hon fick tillbaka sin mobil i alla fall.

// Kram Maja

Av Apelsin Skal - 27 februari 2012 13:01

Just nu sitter jag på SO och bloggar från mobilen, ho ho vad busig jag är.. ;)Utanför fönstret snöar det som bara den. Skit också jag som trodde att det var vår... Jaja men en kompis sa att det skulle bli 10+ imorgon. Fast det är lite svårt att tro :/ jahapp nu var det dags för svenska så Hejdå !// Kram Andrea

Av Apelsin Skal - 26 februari 2012 16:53

Hejj bloggen !

Nu är jag hemma igen efter ca två timmars städning och sedan lite shopping efter det ^^ Pust. Imorgon är det skola som vanligt men... jag går ju bara tre dagar så det känns helt okej ändå :)) Once again så var det svårt att stå emot shoppingbegäret, men jag klarade mig genom snart sveriges största ''shoppingområde'' utan att köpa någontig ! Jag känner mig stolt ;) Hehe, ne men jag hittade en görsnygg tröja med Mussepigg på som kan vara perfekt till sommaren (men jag köpte den inte). 


 


Skulle inte denna tröja passa bra ihop med;


 

 

 




Åhh, jag vill ha ! (Inget misstolk här, eller hur?)

Men... Jag ska bara spara ett tag först eller så väntar jag på att jag får mitt barnbidrag ^^ You heard me ! 950 svenska kronor på ett kort som enbart tillhör mig ! Hihi... ;) Om ett år får jag mitt barnbidrag. Då jäklar ska här shoppas :))

// Kram Maja 

Av Apelsin Skal - 26 februari 2012 10:24

Godmorgon :)

Jag vaknade ett härligt uppvaknande idag. Det var bara att titta ut genom fönstret så kändes det som om dagen kommer bli mycket lättare att ta sig igenom :) Jag gick upp och tog en dusch sen gick jag ner och åt frukost och nu har jag inte kommit längre än till datorn. Hehe ;) Men sen ska jag packa saker för jag ska till mamma och på torsdag åker vi till Tandodalen i Sälen ! Ska bli najs. Igår satt jag typ till kl. halv tolv och laddade ner musik på mobilen ^^ Vadå? Man måste ju vara förberedd när man ska åka 40 mil i en trång bil... Hehe.

Nae, nu måste jag packa men vi hörs ikväll !

// Kram Maja


 < -- Hehe, där ska jag åka ! 

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards