FunLife

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Det stavas med Å

Av Apelsin Skal - 5 mars 2012 19:03

Hejj bloggen ^^

Igår kom jag hem från Sälen och, en viktig sak bara, jag har lärt mig att det inte stavas Tandodalen utan Tandådalen. Vi hade det bra och nu är jag som sagt hemma igen :) Det var skola som vanligt idag och jag följde med Fanny hem. Vi hade asroligt. Det var en såndär dag som man inte ville skulle ta slut ^^ Önskar att jag kunde lägga upp bilderna vi tog men som ni vet så dampar min mobil sönder! Och såklart så glömde jag sladden till kameran hemma hos mamma så jag kan ju inte ladda upp bilder från Sälen heller...

Heh, ni får låtsas att det är finfina bilder från oss i backen här :)) 



---------------------------------------------------------------------------------------------

Angelina Jolie och Brad Pitt är tillsammans och Angelina är helt knäckt och säger att hon inte kan lita på Brad igen. Anledningen: Jo, det har kommit fram att Brad Pitt hade en baby pågång med Jennifer Aniston ! Men Jennifer fick ett missfall och det blev ingenting med det sen. Nu säger Angelina att hon inte kan lita på Brad längre och att hon är väldigt besviken över att han inte hade berättat för henne. Han sa ju trotts allt till Angie att hon var den enda han hade haft barn med. 

Till höger; Brad och Angie                                         Till vänster Jen 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


'Ensam Hemma'- stjärnan som vi kanske alla känner igen har många misstankar omkring sig nu för tiden.

   

Vi kommer alla ihåg filmerna 'Ensam Hemma' med huvudrollen Kevin som spelas av Macaulay Culkin. Men vad hände med honom egentligen? På nytagna bilder kan man se att han ä smalare än någonsin, och bilderna har dragit igång en diskussion om hans hälsa. Men enligt'Ensam Hemma'- Stjärnans representanter mår han bra. Bilder ovan togs när han promenerade längs gatan i New York.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Usch, undrar hur det kommer att gå för han? :/ Jag håller i alla fall vid min första tanke som kom när jag såg bilden... 

Måste äta lite nu men jag hör av mig imorgon!

// Kram Maja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Apelsin Skal - 19 mars 2012 17:13

Hejj. Nu har jag precis vart nere och bakat chockladmuffins :)) Ganska najjs om jag får säga det själv. Oh, imorgon äre nationellt prov i Matte -.- !  Inte kul. Och idag hade vi muntligt prov i Svenska. Alltså man ska redovisa en uppgift som man fi...

Av Apelsin Skal - 17 mars 2012 15:11

Ohh! Hej, har precis kommit hem från Överby. Jag har vart där med Andrea :)) Andrea fyller år 1:a April så hennes mamma köpte en assnygg jeansjacka till henne från H&M. Liiite avundsjuk kan jag erkänna ;)) och hon köpte ett jättefint vitt linne som...

Av Apelsin Skal - 14 mars 2012 14:06

Hajj.  Kom precis hem från skolan och är ensam hemma... Det är skitläskigt! Haha, nej, det är skitkul !  Man får äta vad man vill och ha hur hög musik man vill ! Just nu lyssnar jag på 'Save the world (RadioRemix)' med Swedish house Maffia på full ...

Av Apelsin Skal - 13 mars 2012 14:25

Hejjhejj.  Ledsen att vi inte har bloggat så mycket den sista tiden men vi har liksom inte lust. Vi kommer inte sluta blogga men vi kanske kommer låta det gå några dagar i mellan så att det hinner hända något som man kan skriva om. Hur som helst så...

Av Apelsin Skal - 11 mars 2012 11:31

Godmorgon.  Har precis varit nere och ätit frukost :)) flingor ni vet... och nu har jag fått på mig riktiga kläder och sen ska jag nog läsa eller nåt. Yess, Loreen vann Melodifestivalen igår! Ärligt talat så är jag inte förvånad ^^ och hon är ju ...

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Skapa flashcards