FunLife

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Apelsin Skal - 7 mars 2012 14:24

Har precis kommit hem från skolan och ska snart göra läxor -.- Matte, SO, NO och Svenska.

Jag vet att jag nyss har vart i Sälen men jag vill åka utomlands. Fast Sälen är ju inte utomlands... 

Jag har vart i Frankrike, England, Sicilien, Mallorca, Teneriffa, Sardinien, Spanien och Danmark. Men aldrig i Grekland... 

Jag vet, jag vet. Jag är bortskämd. Men bara när det gäller resor. Annars lovar jag att jag inte är det ^^

                                                                                         

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Madonna kommer till Sverige !


 

Den 4 Juli 2012 i Göteborg på Ullevi kommer våran kära Madonna till Sverige för att uppträd igen ! Senast hon var här var 2009 alltså tre år sedan. Hoppas hon trivs med att komma till Sverige igen :)) 

---------------------------------------------------------------------------

Whitney Hustons barn knarkar?


Bara timmar innan Whitney dog i hotellbadkaret köpte hon kokain.

Det uppger hennes privata langare, David ''DJ'' Joseph, i en exklusiv intervju.

Han avslöjar också att hon köpte droger av honom för 3,5 miljoner kronor och att sångerskan knarkade ihop med sin 18-åriga dotter, Bobbi Christina.


 


// Kram Maja



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Skapa flashcards