FunLife

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Apelsin Skal - 8 mars 2012 20:16

Jag kom nyss på att jag missade Glee avsnittet igår! :( Förra veckan slutade det med att Quinn blev påkörd av en bil när hon var på väg till Finn och Rachels bröllop ! Haha det låter som värsta drama serien ;) Men jag ville verkligen se hur det gick för Quinn. Ni som inte kollar på glee kanske inte fattar ett skit. Men ajja. Jag surfar runt lite och försöker hitta en sida där man kan kolla på glee men hittar inget :( Ska fråga bror min om han skan ladda ner hela säsongen. Fast det kanske inte går än...? 


ajja får försköka gå vidare i livet... 


// Kram Andrea

Av Apelsin Skal - 8 mars 2012 15:11

Kommit hem från skolan och är helt slut ! Lyssnar på Melissa Horn 'Jag saknar dig mindre och mindre' den är så bra. Ska ringa Andrea senare och snacka lite om i helgen. Jag tror jag har lyssnat på Melissa Horn kanske 7 gånger nu medans jag har skrivit detta :)) 

Allvarligt! Lyssna på henne; 




Jag läser ju Twilight och de är helt sjukt bra! De är de bästa böckerna jag någonsin har läst. Som jag har sagt i ett annat inlägg så rekomenerar jag dem verkligen. Ni kommer bli helt besatta. Lovar. 


Nu är det i alla fall dags för mig att ''studa'' lite så jag hör av mig senare ;))

// Kram Maja 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards