FunLife

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Apelsin Skal - 13 mars 2012 14:25

Hejjhejj. 

Ledsen att vi inte har bloggat så mycket den sista tiden men vi har liksom inte lust. Vi kommer inte sluta blogga men vi kanske kommer låta det gå några dagar i mellan så att det hinner hända något som man kan skriva om. Hur som helst så har min vän Fanny också skaffat en blogg som jag tänkte göra lite reklam för ^.^ Hon heter FannyFun.DeVote.se. Check it out!


Oh, juste ja! Kolla in denhär grabben (Eller han heter egentligen William Spetz) Han är så jäkla rolig;


Om ni inte tyckte att dethär klippet var roligt så... Ah, jag vet inte vad jag tänkte skriva där men... Han är bra!

Kolla på YouTube 'lillabloggen' om du vill se mer klipp (han har gjort typ 20-30 klipp kanske). 


// Kram Maja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards