FunLife

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Apelsin Skal - 14 mars 2012 14:06

Hajj. 

Kom precis hem från skolan och är ensam hemma... Det är skitläskigt! Haha, nej, det är skitkul !  Man får äta vad man vill och ha hur hög musik man vill ! Just nu lyssnar jag på 'Save the world (RadioRemix)' med Swedish house Maffia på full volym ! Haha. Ojoj, nu måste jag nog sänka en lite innan jag spränger högtalarna :/ ...så ^.^ 

Tomorrow ska jag va med Fanny och i helgen ska jag va med Andrea tror jag. 


Jösses alltså. Jag vet inte när jag ''slappnade av''  sist. Inte behöva tänka på att packa väskan när man ska till mamma eller pappa, läxor (alla dessa läxor -.-) och kompisar.Även om det är kul och va med kompisar då men :)) 

Ni fattar vad jag menar. Eller?


Åhh, nu blev den här  'Save the world (RadioRemix)'  lila på Spotyfi ! :( Fan. Den va ju så bra. 

Haha, nu blev det plötsligt jättedeppigt. Nej, vänta! Jag kan sätta på 'Kyss Mig' från melodifestivalen. Ja, vilken bra idé, Maja! 


Lalalalalalalalalala laaaa, Lalalalalalalalala laaa nana naa naa naa naaa naa naa! Jag hör trummorna på dörren i nästa stund är jag omkull när jag reste mig från golvet så va hela rummet fuuullt, Kyss mig! Lalalalalalalaa Lalalalalalalaa ... !  


Haha! Denhär fukar lika bra ;)) 

Måste dansa lite nu så hejjhejj! 


// Kram Maja


PS. WappappaWappappReRealLöööööv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Skapa flashcards