FunLife

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Apelsin Skal - 17 mars 2012 15:11

Ohh!

Hej, har precis kommit hem från Överby. Jag har vart där med Andrea :)) Andrea fyller år 1:a April så hennes mamma köpte en assnygg jeansjacka till henne från H&M. Liiite avundsjuk kan jag erkänna ;)) och hon köpte ett jättefint vitt linne som verkligen passade henne och jag köpte; Ett grönt linne med Musse Pigg på, ett par svarta tights/byxor, en vit magtröja typ med svart tryck och en kajalpenna ! ^.^Jag kom med 500 kr och gick därifrån med 100 kr! -.- kan inte hjälpa att det finns så snygga kläder överallt....Heh. 


 Det gröna linnet med Musse     Jackan som Andrea fick i present


Jag skulle ha lagt upp mer bilder men JC-Hemsidan är så dålig så jag hittade inte mina byxor och Andreas linne och jag hittade inte bilden på toppen som jag köpte på GinaTricot på deras hemsida heller... skit samma. 


Ska läsa nu så byebye!


// Kram Maja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Skapa flashcards