FunLife

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Apelsin Skal - 5 februari 2012 19:46

Fy vad jag hatar och va sjuk ;{ Feber ni vet Helt meningslöst... Aja, jag överlever nog :/ Annars äre rätt chill och jag ska se på Äkta Människor kl. 9 ^^ Roligt, roligt... :)Btw så var melodifestivalen ganska bra i år ;3 Loreen (stavning?) var helt klart bäst enligt mig ;0. Byebye :)

Av Apelsin Skal - 5 februari 2012 10:19

Igår var det första delen av Melodifestivalen ! 

Dead by april var klart grymmast ! (enligt mig)

Jag röstade på dom flera gånger och dom gick vidare till globen som tur va !  

Looren gick ju också vidare hon var jäkligt bra hon med  (:

Vad tyckte man och Sean den försre Banan då? Nja inte direkt min stil men den var bättre än hans andra låtar iallafall :/

Thorsten Flinck han var väldigt konstig och läskig tyckte jag, han såg ut som en vampyr    uuch

Det var nog alla jag hade något att kommentera om :))


Nu ska jag snart ut och åka fyrhjulig, grymt kul ! 


Hörs senare   

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards