FunLife

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Apelsin Skal - 25 februari 2012 16:58

Tjo !

Nu har jag nyss kommit hem från Julia och "kollat" på hennes nya marsvinn. Fattar inte varför de heter marSVIN för dom var ju urgulliga ! Hon fyller föresten 15 idag så grattis till henne ! :) Alltså Julia fyller år inte marsvinen, haha

Kl 7 ikväll kommer Stajna som jag säger eller stina som hon egentligen heter ;) Så sover hon över här. Det blir kul. Sen ska nog jag och Stina gå över till Julia en liten sväng igen för Stina vill nog se marsvinen. 

Jag har varit/ska vara med tre personer på en dag. Först vaknade jag hos maja, sen gick jag över till Julia och snart kommer stina. RoligtRoligt.


Jahapp, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... gömma alla chipsen kanske för Stina kommer nog äta upp alla ;) nej skojja bara men hon älskar verkligen chips. Det är en sak som är säker.


Hejdåå // Kram Andrea

Av Apelsin Skal - 25 februari 2012 15:17

Hejj igen !

Nu har Vi kommit hem och det blev ingen soffa idag ;) Nu ska jag snart duscha och måla naglarna ...  Jag ska försöka lägga ut bilder på nagellmålningen men det brukar inte fungera så om det inte kommer några så vet ni varför. Hehe, vi gick in lite i en Djuraffär och vi blev helt galna i kaniner helt plötsligt. Vi planerade att samla ihop pengar och köpa en eller två kaniner som vi skulle ha varannan vecka ;D Haha ! Fast jag vet inte... pappa tittade mer på Undilaterna (stavning).

Uah... (-.-) På söndag, alltså imorgon, så ska vi städa i Hermans lägenhet i Trollhättan. Fruktansvärt tråkigt. Fast jag kanske kan gå till shoppingcantrat brevid (eller det är egentligen lite för litet för att bli kallat shoppingcenter) och kolla på kläder och grejer... Eller vänta ! Stänger inte affärerna kl. 1 typ? Fasen också.


Hörs imorgon då :) 

// Kram Maja 

Av Apelsin Skal - 25 februari 2012 11:10

Ännu en fin morgon med vårkännsla ute. Fåglarna kvittrar och himlen är blå inte en snöflinga så långt ögat kan nå, våren är det bästa man kan få... ne sommaren är ju ännu bättre men man kan ju vara rätt nöjd att det är vår i februari ! 

Nu ska vi åka till Lidköping och köpa en ny soffa på EM. Äntligen ! 


Vet ni en sak som vi är väldigt trötta på? 

Misstolk. Man kan inte säga en hel mening utan att någon ropar ''Misstolk!''

I alla fall inte där vi bor :/ Det blir man ganska trött på i längden...


Men nu ska vi måla naglarna (kommer nog en bild på det sen) och sedan bär det av till Lidköping som sagt.


Hörs! // Kram Maja&Andrea

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards