FunLife

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Apelsin Skal - 20 februari 2012 21:38

Såg ni på 'Big Brother' igår? Det var i alla fall asbra ^^  

Det var en bloggare som heter Hannah Widerstedt var med och ... -.- Vad ska man säga om henne? Hon är nog inte helt normal ... Sök på 'Hannah Widerstedt' på YouTube och så tar ni vilket videoklipp som helst, då fattar ni nog tror jag.

Det var en tjej som var gravid som var med oxå och hon fick ett alldeles eget rum. Sen var det typ bara ''vanliga'' människor med ;) 


(Jag tänkte lägga ut ett videoklipp på Hannah men det gick inte så ... ni får kolla själva.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var jag med Fanny. Vi bakade gör gulliga små chockladmuffins i knäckformar ^^ Imorgon ska jag inte göra någonting och på onsdag ska jag va med Andrea ... roligtroligt ^^ 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag sökte på Google på 'Tungvrickare' och då hittade jag en här; 

Eng - Three Witches were watching three watches. Witch Witch were watching witch watch?   

Swe - Tre häxor tittade på tre klockor. Vilken häxa tittade på vilken klocka?  

// Maja 





































Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards