FunLife

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Apelsin Skal - 12 februari 2012 17:12

Idag är en otroligt tråkig dag. Klockan är bara 5 men jag vill att den ska ta slut någon gång. Vill bara att det ska vara natt så jag kan ladda om kanonerna och hitta på något kul imorgon. Igår när vi sjöng för mamma, eller jag mena imorse men det känns som igår för dagen går så långsamt ! Jag har inte sett på tv, inte suttit vid datorn, inte gått ut, inte gjort ett dugg ! :( 

Jo jag har filmat ganska mycket idag men det känns ganska patestiskt att göra det själv. Ikväll blir det att de på Wallander med världens största popcornskål i knät, det blir kul. hehe ;) 

Imorgon blir det frissan. Jag ska toppa det för det är ganska slitet men jag vill spara ända ner till midjan så hon får ta ganska lite ;) 

Och så ska jag slinga det med, blonda slingor. Det är ungefär vad jag brukar göra ;))

//Andrea

Av Apelsin Skal - 12 februari 2012 15:37

Nu har jag kommit hem från Lidköping och vi hittade inga byxor men vi hittade ett par snygg skor och ... ja, ni får se här; 

 En Coca Cola är bra och ha i alla lägen !

 Ett par snygga stövlar ...

Och ett blått/Grönt nagellack 

Men inga jeans. Som egentligen var skälet till att vi åkte men ... Aja. 


//Maja


                                    

Av Apelsin Skal - 12 februari 2012 12:46

Idag fyller mamma år och i morse sjöng vi för henne :) Tom (min brorsa) ställde alarmet kl halv 7 ! Fråga inte varför. Jo men det var för att mamma går upp ganska tidigt och vi var tvungen att fixa ganska mycket. Fast jag ställde mitt alarm kl 8. Hon fick en blomma, en nalle, en choklad ask, 2 kort,  hemma pressat apelsinjuise (pressat av mina händer) och en jättefin tårta som jag hade gjort ( 3 bananer som jag hade skrivit på med kristyl) haha och nästan allt köpt från ica av min broder igår kväll ;)

Men lyckat blev det ändå ;))


Hörs //Andrea 

Av Apelsin Skal - 12 februari 2012 09:46

Idag ska jag åka och shoppa :)) jag har redan sagt vad jag ska köpa men skit samma; lila/gröna/blåa/röda/rosa byxor från Gina Tricot, Linnen och ett par nya skor ! Blir asbra. Jag kanske lägger upp lite bilder på vad jag köpte när jag kommer hem :)) Och på tisdag blir det som sagt bad ! annars är det typ inget mer, som är planerat, som jag ska göra på Lovet :/  förutom att sova över med Andrea. Haha, som vanligt ! ;)

Usch, (stavar man det så?) jag är förkyld oxå -.- det kan verkligen förstöra en dag .... utom denna. :))

Och btw; Visste ni att Withney Huston är död  O.o  de säger att hon dog av en överdos? Knarkade hon? skit samma jag såg bara att det var en som hade skrivit det på facebok så jag kollade upp det på Google och då stog det att hon dog av en överdos ... 

See u later ! // Maja 

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards