FunLife

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Apelsin Skal - 26 februari 2012 16:53

Hejj bloggen !

Nu är jag hemma igen efter ca två timmars städning och sedan lite shopping efter det ^^ Pust. Imorgon är det skola som vanligt men... jag går ju bara tre dagar så det känns helt okej ändå :)) Once again så var det svårt att stå emot shoppingbegäret, men jag klarade mig genom snart sveriges största ''shoppingområde'' utan att köpa någontig ! Jag känner mig stolt ;) Hehe, ne men jag hittade en görsnygg tröja med Mussepigg på som kan vara perfekt till sommaren (men jag köpte den inte). 


 


Skulle inte denna tröja passa bra ihop med;


 

 

 




Åhh, jag vill ha ! (Inget misstolk här, eller hur?)

Men... Jag ska bara spara ett tag först eller så väntar jag på att jag får mitt barnbidrag ^^ You heard me ! 950 svenska kronor på ett kort som enbart tillhör mig ! Hihi... ;) Om ett år får jag mitt barnbidrag. Då jäklar ska här shoppas :))

// Kram Maja 

Av Apelsin Skal - 26 februari 2012 10:24

Godmorgon :)

Jag vaknade ett härligt uppvaknande idag. Det var bara att titta ut genom fönstret så kändes det som om dagen kommer bli mycket lättare att ta sig igenom :) Jag gick upp och tog en dusch sen gick jag ner och åt frukost och nu har jag inte kommit längre än till datorn. Hehe ;) Men sen ska jag packa saker för jag ska till mamma och på torsdag åker vi till Tandodalen i Sälen ! Ska bli najs. Igår satt jag typ till kl. halv tolv och laddade ner musik på mobilen ^^ Vadå? Man måste ju vara förberedd när man ska åka 40 mil i en trång bil... Hehe.

Nae, nu måste jag packa men vi hörs ikväll !

// Kram Maja


 < -- Hehe, där ska jag åka ! 

Av Apelsin Skal - 26 februari 2012 07:33

Klockan är 07:37 och jag ligger vaken, undrar varför? Stina ligger bredvid och sover som en stock. Jag tycker faktiskt de är jätte skönt att gå upp tidigt för om man går upp vid 12 tiden så har ju halva dagen gått men om man går upp typ nu så hinner man med så mycket mer. Fast jag ska nog inte gå upp riktigt än, ligga och dra sig en tjugo minuter är ju verkligen inte fel :) Well, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det beror lite på när Stina ska hem. När jag tittar ut så ser det ut att bli en ännu fin dag. Fast det dåliga är att det är så kalt! Men det får la man förvänta sig i Februari.Oj, nu ser Stina ut att vakna. Jag får väl hålla henne social nu. Bye // Kram Andrea

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards