FunLife

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Apelsin Skal - 21 februari 2012 16:53

Jahapp då sitter man här igen då med alla läxor efter ett härligt och slappt lov :/

Engelska gloser, Franska gloser, SO läxa och svenska :( Inte det roligaste som finns i världen men... När man har fått det gjort så är det ju över. Haha jag hann bara träna på en glosa innan jag satte mig och började blogga. Brukar bli så ;)

Men det är la bäst att jag sätter fart nu då.

Au revoir ! (hejdå på franska)

// Andrea

Av Apelsin Skal - 21 februari 2012 15:15

Well, Hello ! 

Igår var första dagen i skolan och det var, som jag trodde, helt ok. Uah... det är disco på Fredag och jag vill verkligen inte gå men grym som jag var ... ;


Clara - Yess, på Fredag är det disco ! Moa, ska du gå?

Moa - Ja, såklart.

Clara - Maja, kan inte du också komma ? *Ledsen valpmin*

(Och bara så ni vet så var jag på väldigt bra humör just den stunden så de blev;)

Jag - Ah, visst. 

*Alla stog och gapade och Clara lyste upp*


Clara - Jaa, jag trode inte att du ville ! Vad ska du ha på dig? Jag vet inte vad jag ska ha. Jag har typ inget. Jag kanske kan låna av Emman. Hon har en snygg röd tröja som jag kan ha. Det ska jag fråga henne om. Om hon ska ha den får jag nöja mig med en annan jag har. Eller så kanske jag ska ta den som jag har? Den är ganska snygg egentligen. Fast ... 

*Jag satt där och ''Lyssnade'' på hennes eviga pladder en stund och sen sa jag;* 


Jag - Fast jag ska bara se om jag kan först ... 

Clara - Ja, okej *Inte lika glad* men du måste komma ! Om du inte kan förstås. Då kan det bli lite knepigt. Men du vi kanske kan samåka i så fall?! Jag kan kolla med mamma om hon kan. Annars kan säkert pappa. Du kanske kan? Nae, då bli det krångligt med skjutsen ...


*Jag ''Lyssnade'' på henne tills det ringde in* 


Suck ... jag kan säga att jag inte kan fast det är ju ganska löjligt att ljuga om det. Det är ju bara ett astråkigt vanligt disco -.- får se hur jag gör. Och sorry för mina evinnerliga problem hela tiden ;)


// Kram Maja

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards