FunLife

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Apelsin Skal - 13 februari 2012 17:04

Well, well ... 

Nu är dagen äntligen snart över ! Det jag har gjort idag är att sitta vid dator precis som ca 80% av mitt liv går ut på. Men utöver det så har jag och Adam bakat en asgod äpplepaj och sen så gick jag en liten sväng ^^ Inte så mycket till liv jag har...  Hehe, aja.  Tomorrow blir det bad och sedan följer Stina och Andrea med till Främmestad och sover över. På Onsdag tar jag och Andrea bussen in till Trollhättan och shoppar :)) Ska bli kul och visa upp mina nya skor och vi ska försöka komma ihåg att lägga ut lite bilder oxå :C

// Maja 

Av Apelsin Skal - 13 februari 2012 10:21

Idag har jag inget planerat. Jag är ensam hemma med Adam(Låtsasbror,18 år)och bara längtar tills dagen ska ta slut ...

Jag har nyss ätit frukost som blev flingsmulor ;)) och nu ska jag snart byta om tänkte jag. Och så har jag lite av ett problem kan man väl säga ... såhär va, att jag, Fanny och två till ska bowla på Torsdag och då frågar en annan kompis som heter Viktoria på FB om hon får följa med ... Jag menar vi fyra har ju redan bokat och allt -.- (fast det visste ju inte hon) Hon ska alltid fråga sånt. Om jag ska te x åka till Sälen och så frågar hon om hon får följa med !?  Umh... man börjar undra lite. 

Nu ska inte jag trakassera er med mina problem längre så vi hörs ikväll istället ^^

 // Maja

Presentation


It's not easy to be yourself when it's bitches everywere.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av Taylor Lautner och Robert Pattinson?
 Taylor Lautner
 Robert Pattinson
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv-Tablå

Ingen information tillgänglig.


Ovido - Quiz & Flashcards